Re: Problem z zasilaniem?

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 20:10:05 MET

tooomek napisał(a):
> Czy możliwe są inne problemy niż zasilacz?
> Czekam na jakieś porady

Spotkałem się kiedyś z czymś takim, problemem okazało się padnięte DVD.U
mnie się to objawiało wieszaniem kompa przy odczycie płytek CDR(i tylko
  takich!).

Nie sądzę, żeby to był problem zasilania, bo takie rzeczy zdarzałyby się
też twardym dyskom, pamięciom ram(resety lub twarde zwisy).Zresztą
odepnij zbędne dyski, pozostaw tylko HDD z systemem i podejrzane DVD i
zobaczysz czy moja teoria się sprawdziła - problem nie powinien ustąpić.

Poza tym możesz pozmieniać kolejność napędów. Może DVD nie lubi być na
SLAVE lub na MASTER.Najlepiej to zrób obydwa na MASTER.

Tomaszek

Ps: Napisz jaką masz płytę główną, jaki napęd, jakie dyski twarde