Problem z zasilaniem?

Autor: tooomek <tomekradon_at_gmail.com>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 19:29:48 MET

Witam,
przedwczoraj zdarzyło się coś dziwnego z moim napędem dvd (albo z
czymś innym :)). Włożyłem płytę, wszystko było ok, ale po chwili
napęd nagle przestał działać (coś jakby zasilania zabrakło).
Wyciągnąłem dysk twardy z kieszeni, zresetowałem peceta i dvd
zaczął działać spowrotem. Dzisiaj nie było dysku w kieszeni, a dvd
znowu się "wyłączył". Czy zdarzało się wam coś takego? Do
zasilacza mam podpięte 3(!) dyski twarde, napęd dvd. Może to wina
właśnie zasilacza? Dodam, że jest to jakaś 350W, firmy "zasilacz".
Czy możliwe są inne problemy niż zasilacz?
Czekam na jakieś porady,
Tomek.