Re: Jak szybko tanieją PD? ;)

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 14:52:10 MET

Osadnik napisał(a):

> To co przeszkadza posiadac czytnik kart wielkości małego Dongla?

Tak, tylko najmniejszy sprzęt tego typu dla SD to ogromne bydle w
porównaniu ze średniej wielkości PD...

> Prawda, Kart też ;)

Tylko jak mówiłem, mało kto ma czytnik. A czytnik USB - patrz wyżej. ;)

> Tez prawda. CO gorsza dużo razy na DVDRW nie nagrasz, prędkośc nagrywni
> niska i wolniej niż na karty czy flash PD. Trudności z edycją w locie.

Płyta RW w teorii pozwala na zapis do 1000 razy, jednak z reguły przy
najlepszych chęciach znacznie szybciej się porysuje, zabrudzi, zniszczy
i do niczego się nie nadaje.

# /George Orwell - Rok 1984/