VIA AC97 i GŁOŚNIKI 5.1

Autor: <8jacek8_at_interia.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 14:50:26 MET

Witam..
Od wczoraj jestem posiadaczem zestawu głośników CREATIVE inspire
P5800 5.1, niestety w kompie posiadam zintegrowaną kartę
dźwiękową VIA AC`97, mimo, że ma ona trzy wyjścia (potrzebne do
podłączenia subwoofera z pięcioma głośnikami) sygnał wysyłany
jest tylko z jednego.. Dlatego też mogę włączyć poszczególne
głośniki a nie mogę uruchomić załości.. W ustawieniach mam
możliwość wyboru zestawu 5.1 jednak to nic nie daje! Czy
podłączenie tego zestawu jest w ogóle możliwe?? czy mam zmienić
sterownik, ustawienia w BIOSie? Może podłączyćw jakiś inny
sposób?Czy jedyne rozwiązanie to nowa karta dźwiękowa?? Z góry
dziekujęza pomoc!