Re: Dlink 524 i laptop Maxdata - jak skonfigurowac WIFI?

Autor: news <news_at_groups.pl>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 11:39:16 MET

castrol napisał(a):
> Walcze caly czas z tym zestawieniem ale rece mi juz opadaja. Probowalem
> chyba wszystkiego i laptop za chiny nie chce uzyskac polaczenia przez
> siec bezprzewodowa.
>
> Wydaje sie ze po stronie rutera jest wszystko w porzadku i to z
> ustawieniami karty jest cos nie tak, ale ja juz nie mam pojecia co robic.
>
> Laptop to Maxdata ECO 4000 IW.
> Karta to Ralink 802.11g MiniPCI Wireless Adapter
>
> Oczywiscie caly czas konfiguruje wszystko na oprogramowaniu producenta
> karty, bo ten windowsowski to w ogole jakas porazka.

> [...]
Jeśli tak jak proponował kolega wcześniej dokonfigurowałeś router po
kablu, to przede wszystkim dla sprawdzenia nie ustawiaj żadnej z metod
szyfrowania i zobacz czy przy niezabezpieczonym połaczeniu działa. Ja
miałem taki problem przez jakiś czas i gdzies na jakimś forum doczytałem
  żeby wszelkie ustawienia wykonywać IE bo czasem są problemy z obsługą
przez inne przeglądarki (ja używałem FF) i wiesz co mimo tego że w duchu
się uśmiechałem nie wierząc, zrobiłem tak i jak ręką odjął. Od jakiś 3
miesięcy po prostu zapomniałem że jest router- może to przypadek a może
coś w tym jest. Niestety nie mogłem tego przetestować na innym routerze.
Pozdrawiam