Dlink 524 i laptop Maxdata - jak skonfigurowac WIFI?

Autor: castrol <jacek_01_at_wywalto.wp.pl>
Data: Sun 24 Dec 2006 - 22:58:24 MET

Walcze caly czas z tym zestawieniem ale rece mi juz opadaja. Probowalem
chyba wszystkiego i laptop za chiny nie chce uzyskac polaczenia przez
siec bezprzewodowa.

Wydaje sie ze po stronie rutera jest wszystko w porzadku i to z
ustawieniami karty jest cos nie tak, ale ja juz nie mam pojecia co robic.

Laptop to Maxdata ECO 4000 IW.
Karta to Ralink 802.11g MiniPCI Wireless Adapter

Oczywiscie caly czas konfiguruje wszystko na oprogramowaniu producenta
karty, bo ten windowsowski to w ogole jakas porazka.

Karta caly czas probuje uzyskac adres IP, ale zazwyczaj mu sie to nie
udaje. Czasem, owszem, jakis adres IP znajdzie (z pulic zaczynajacej sie
chyba na 169.) ale net jak nie dziala tak nie dziala.

Co radzicie aby zrobic? Mial ktos z was doczynienia z tym laptopem,
karta, ruterem?

--
Pozdrawiam
Jacek