Re: Komputer jako dysk twardy?

Autor: Radoslaw F <radoslaw_at_poczta.emitel.pl.NO_SPAM>
Data: Mon 25 Dec 2006 - 11:09:23 MET

Dnia 2006-12-25 09:13, Użytkownik J.M.Oizo napisał:

> Trzeba by było uzyk kabla USB LINK , ale komputer wymagał by sterownikow
> zeby jakosc rozpoznac odtwarzacz.

Odpada to odtwarzacz ma rozpoznać komputer jako dysk a nie
odwrotnie. Trzeba by poszperać nad jakimś softem który to
zorganizuje od strony komputera.

> Jesli bedziesz podłaczał dysk 2,5" z laptopa to bedzie działał na 1
> wtyczce - ja tak mam , 20GB 2,5" i działa na jednej wtyczce podpiety do
> odtwarzacza WIWA 128U

Zależy od zasilacza i dysku. 2,5" 80GB w obudowie przy podpięciu
do kompa wymaga drugiego kabla, przy podpięciu do bellwooda
działa na jednym.
A tak z ciekawosci wiwa rozpoznaje dyski w ntfs czy też musi
mieć w fat ?

Allegro prawde wam powie.

Pozdrawiam