Re: 10% ze 100 Mbps

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 21:40:21 MET

Michal AKA Miki napisał(a):
> "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message

> Z ciekawosci - jak to liczysz?
Net Meter.
I Task Manager
Proces System podczas transferu zżera moc, komp dostaje "muła". Objaw na
wszystkich 3 komputerach taki sam. Natomiast Kiedy spauzuje transfer to
proces spada do 0%

> A w odniesieniu do pytajacego - w jaki sposob kolega Tomasz W poprowadzil te
> wyliczenia, ze mu wyszlo 10%? Bo moze od tego trzeba by zaczac....

> Hmm.. przeciez zarabia sie zawsze 4 pary, a uzywa 2 par (w standardzie
> 100TX).. Zreszta - skad to zapytanie?
W standardzie to wiadomo - ja podłączam czasem 2 pary bo czasami w dwóch
pozostałych idzie cos innego ;)
Standard to jedno a praktyka polska to drugie ;) Teraz juz mam NORMALNE
podłączone 4 pary

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów lub w magazynie -
- rejon Warszawa Południowo Zachodnia i okolice.