Re: 10% ze 100 Mbps

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 21:20:12 MET

"Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> wrote in message
news:emjadb$k74$1@nemesis.news.tpi.pl...

> JAKIe CPU maja te komputery?Realteki sa tak badziewne ze korzystaja
> bardzo mocno z mocy obliczeniowej procka - ja prz przy 30% zużycia CPU
> 2GHz. Drugi 800MHz - 80% zużycia. Do siostry ja wysyłam co ma 400MHz, to
> 1MB/s nie przekraczam.

Z ciekawosci - jak to liczysz?

A w odniesieniu do pytajacego - w jaki sposob kolega Tomasz W poprowadzil te
wyliczenia, ze mu wyszlo 10%? Bo moze od tego trzeba by zaczac....

> Jeszcze o kablu - czy podłączone sa wszystkie 4 pary?

Hmm.. przeciez zarabia sie zawsze 4 pary, a uzywa 2 par (w standardzie
100TX).. Zreszta - skad to zapytanie?

Pozdrawiam
Michal