Re: Umiejscowienie pinów zasilania we wtyku zasilającym 20 pin

Autor: *KW* <wasilewk_at_neostrada.pl>
Data: Sat 23 Dec 2006 - 14:38:16 MET

> Witam
>
> Do notebooka podłączyłem zewnętrzny dysk SATA poprzez kontroler PCMCIA.
> Niestety, nie posiada on zasilania dla dysku i muszę poprowadzić je z
> zewnątrz. Wyjąłem z obudowy nieużywany zasilacz od starego PC. Podpiąłem
> zasilanie twardego dysku pod molexy z zasilacza, niestety po włączeniu
> napięcia na listwie zasilacz nie startuje. Podejrzewam, że jego
> włączenie jest kwestią zwarcia odpowiednich pinów w 20 pinowym złączu do
> płyty głównej - tych, które są połączone z wyłącznikiem na obudowie. Mam
> [...]

Hej !

O godz. 14:35 wpisałem w google "start zasilacza ATX"
Teraz (14:36) podaję Ci pierwszy znaleziony adres:

http://felektr.katalogi.pl/Uruchomienie_zasilacza_ATX_-_kt%C3%B3re_kabelki_zewrze%C4%87_-t6693.html

Pozdrawiam.

--
[*KW* -> P5WD2 Premium + P4 D 840 + 2x1GB PC6400]
[Sony E400|Radeon X800GTO +Avermedia AVerTV Box7]