sempron + MSI K7N2 Delta ILSR = problem

Autor: staszek heyda <heydasWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 22:46:22 MET

Witam

Usiluje zmusic do wspolpracy semprona 2200+ socket A z plyta MSI K7N2 Delta
ILSR (nforce2). Stary bios 7.7 nie wykrywal tego procka (truje mi ze to Athlon
1Gh) wiec po sprawdzeniu informacji na stronie MSI dokonalem update Biosu do
7,8 ktory mial juz to obsluzyc (w dokumentacji stoi jak byc ze dodano
wspolprace z sempronem). Niestety tak nie jest. Bios ciagle wykrywa procesor
jako stary athlon a nie upragniony sempron... przyznam ze nie mam pomyslu co z
tym dalej zrobic. Inna plyta glowna msi (na chipsecie VIA, nie pamietam ktory
dokladnie KT400 costam) bez klopotu wykrywa tego procka i wszystko smiga jak
powinno. Czy macie jakis pomysl? HELP!

z gory dzieki za pomoc
Staszek