Re: problem z odczytaniem modelu płyty głównej

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 10:32:23 MET

kmark napisał(a):
/ciach/
> Nie mam schematu płyty głównej a na nieszczęście jej identyfikator znajduje
> się na odwrocie płyty.Demontaż tej płyty uznałem za ostateczny sposób
> identyfikacji jej producenta i modelu.
/ciach/

Przy starcie komputera, przez ok 1 sekundę, w rogu ekranu pojawia się
ciąg liter i liczb. Musisz go sobie spisać na kartkę, a potem wkleić w
Google. Przeważnie znajduje płytę.

A wracając do tematu myszki na PS/2 - OIMW to ps/2 to po prostu RS232,
tylko w innym kształcie wtyczki. Swego czasu istniały po prostu
przejściówki COM<=>Ps/2...

--
Yakhub