problem z odczytaniem modelu płyty głównej

Autor: kmark <markotar_at_go2.pl>
Data: Fri 22 Dec 2006 - 09:17:27 MET

Mam leciwy komputer z równie leciwą płytą główną.
Mysz do tej płyty można połączyć obecnie wyłącznie przez port COM.
Chciałbym podłączyć myszkę do portu PS/2. Kupiłem "śledzia" z takim portem.
Port ten ma wyprowadzony kabelek, zakończony wtyczką pięciootworową (trzeci
otwór jest pusty-ślepy).
Aby ten port podpiąć do płyty głównej, muszę wiedzieć, czy jest taka
możliwość.
Nie mam schematu płyty głównej a na nieszczęście jej identyfikator znajduje
się na odwrocie płyty.Demontaż tej płyty uznałem za ostateczny sposób
identyfikacji jej producenta i modelu.
Próbowałem AIDĄ i EVERESTEM, niestety oba programy spowodowały zawieszenie
się komputera podczas wykonywania zadania: "identyfikacja urządzeń
podłączonych do PCI".
Moje pytanie:
-jakim programem mogę jeszcze to sprawdzić?
-czy model płyty głównej mogę ustalić na podstawie kodu BIOS, wyświetlanego
przy starcie komputera?