Kieszen SATA II

Autor: RR <comindexjbcj_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 23:09:37 MET

Dzien dobry
Czy juz mozna kupic w Polsce wewnetrzna kieszen do dyskow SATA II. Do SATA I
(150 Mb/sec) znalazlem duzo, ale obawiam sie, ze moglyby ograniczyc predkosc
transmisji.
I jeszcze marzy mi sie, zeby byla hotswapowa :-)

Pozdrawiam
Rafal

PS.
1. Temat jak bumerang, wiele razy poruszany, ale dotychczas nie znalazlem
konkretnego rozwiazania :-(
2. Nie podoba mi sie stosowanie okreslenia "kieszen zewnetrzna", od zawsze
byly to obudowy do dyskow (np. na MAC'ach). Moze bylby ten zwrot uzasadniony
najwyzej do obudow z wyjmowanymi dyskam :-)

It has removed 1695 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!