Re: Toshiba - 4 naprawa gwarancyjna

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 22:54:15 MET

msarbin napisał(a):
> Tym razem prawdopodobnie plyta glowna..
> jak cos wiecej bede wiedziec to dam znac..
>
> pozdrawiam

Cóż mogę powiedzieć - ponieważ sprzęt był zawodny i niewdzięczny to
kombinowałbym w kierunku oddania/wymiany czy cholera wie jak to
załatwiać. To nie cwaniactwo - to bydlę jest felerne od urodzenia i
zepsuje ci się znowu. Jeżeli masz możliwość to kombinuj. Poczytaj co
pisze w warunkach gwarancji, pogadaj z prawnikiem.

W końcu fakt istnienia GWARANCJI nie oznacza, że sprzęt ma działać tyle
ile wynosi gwarancja :-)

Powodzenia
MAc