Re: Pentium III - do jakiej czestotliwosci max produkowali?

Autor: KJ <kjuzik_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 22:42:31 MET

> Co nie było udanym produktem? P3 1.4 na rdzeniu Tualatin? Dobry żart.
> To był jeden z lepszych procków Intela. W pełni dopracowany, stabilny, w
> miarę energooszczędny i dosyć szybki.
> P IV, zwłaszcza te na socket 423, młócił nieprzeciętnie.

No oczywiście że nie był, niewiele odbiegał od Celerona 1,3 Tualatina a był
dużo droższy był szybszy o jakieś 1% wiem po testowałem oba :) więc niczym
mi nie zaimponował poza faktem, że był drogi. Ale był jeszcze jeden produkt
PIII 1,4 nie wiem o co tam chodziło ale była to jakaś wersja deluxe nie
zwykły Tualatin i tamten faktycznie wymiatał ale był o 50% droższy od
zwykłego!!!