Re: Awaryjność dysku zależy do ilości cache?

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 08:21:03 MET

Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@gmail.com.wytnij> napisał w
wiadomości news:emcb8t$pc9$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Spotkałem się kiedyś z taką opinią, że dyski z 16MB cache są jakoby
> bardziej awaryjne (mają mniejszą żywotność) niż dyski z mniejszą
> ilością cache. Jest w tym ziarenko prawdy? Jeśli tak, czym to jest
> spowodowane?

Sprzadawcy maja sprzedawac aktualnie to co im szef kaze lub co jest na
stanie i wymyslaja rozne bajki aby to osiagnac.
Nie ma zadnej roznicy w awaryjnosci czy ma 2, 8, 16 mega. Sprawdzilem sobie
to w danych napraw serwisowych dyskow IBM jak jeszcze tam pracowalem 3 lata
temu.
Generalnie to do tego co mowia sprzedawcy nalezy bardzo ostroznie
podchodzic, wyznaja zasade mow klientowi to co chce uslyszec a malo jest
takich co posiadaja duza wiedze na ten temat.
Ich wiedza konczy sie na podejzeniu w interlinku opisu przedmiotu. A jak
jest slabo oplacany sprzedawca to raczej nie ma ochoty na zaglebianie sie w
niuanse sprzetowe.

Pozdrawiam
Mirek