Re: Sata i sata II

Autor: Wiktor S. <azi_at_daleko.ANTISPAM.be>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 04:02:01 MET

> Dodam jeszcze ze dyski sata ii maja taka zworke przelaczajaca je w
> tryb sata i w przypadku gdyby jakis naped nie wpolpracowal z plyta
> glowna. Mi sie nie zdazylo jeszcze aby byl jakis problem
> z sata ii na plycie ktora ma tylko sata

a mnie owszem... (patrz wątek "dysk sata2 i dos")

płyta była bardzo wybredna z dyskiem sata2 - wykrywała go raz na trzy
starty, średnio połowa włączeń komputera była martwa. jednak jeśli już komp
zastartował i dysk wykryło - działał prawidłowo.
ustawienie zworki na dysku pomogło jak ręką odjął :-)

--
Azarien