Re: Sata i sata II

Autor: Miroslaw Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 22:00:33 MET

Użytkownik "Aidahow" <aidahow@NOSPAMvp.pl> napisał w wiadomości
news:emc6l2$nba$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Ro-mus" <romanmusiol@___.pl> napisał w wiadomości

> Tak - SATA 1 i SATA 2 są kompatybilne ze sobą.

Dodam jeszcze ze dyski sata ii maja taka zworke przelaczajaca je w tryb sata
i w przypadku gdyby jakis naped nie wpolpracowal z plyta glowna. Mi sie nie
zdazylo jeszcze aby byl jakis problem
z sata ii na plycie ktora ma tylko sata i a troche komputerow przechodzi
przez moje magiczne rece dzennie :)

Mirek