Re: Teoria Serwisanta AGPx4 dziala jak x8

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Thu 21 Dec 2006 - 01:41:59 MET

"MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> w
news:105qk6uhbznvr$.2hmjgyagduuc$.dlg@40tude.net napisał(a):

> Ja nie miałem, wszsytkie karty graficzne chodziły mi w AGPx8, zwisy były
> przy nadmiernym przetaktowaniu czegoś. Owszem, są lepsze rzeczy od VIA,
> ale tak tragicznie jak to przedstawiasz nie jest.

Nie mówię że zawsze i każdy ma problemy z płytą na VIA,
ale VIA jest najbardziej problemowym chipsetem.
Zresztą VIA jest jedym z najtańszych chipsetów (o ile nie najtańszym),
więc nie spodziwałbym się po nim za wiele ...
bo przeważnie cena, idzie w parze z jakością ;)

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro 450  +  Gainward GF FX 5700 Ultra 128MB 500/1000