Re: Awaryjność dysków 160GB - który najlepszy w tym względzie?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 22:21:15 MET

Przemolo napisał(a):
> Skoro Maxtor jest taki, Seagate przeciętny to co innego jest godne
> uwagi? Z tego co wiem, ludzie chwalą te najnowsze Seagate Barracuda...

Chodzi mi o to, że nie są bezkonkurencyjne tak jak to było kilka lat
temu. Generalnie różnice między produktami poszczególnych producentów to
w tej chwili poziom generowanego hałasu, wibracji, temperatura pracy,
warunki gwarancji... Bo jeśli chodzi o awaryjność to "sypią" się
wszystkie. Aktualnie gdybym miał wybierać dysk dla siebie to bym się
zastanawiał między Seagate a Samsung i ostatecznie pewnie wziąłbym ten
drugi :-)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: