Awaryjność dysków 160GB - który najlepszy w tym względzie?

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.zmyla>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 19:53:45 MET

Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat awaryjności dysków 160GB SATA? Które
wydają się być najlepsze w tym względzie?
Zamierzam sobie kupić jakiś dysk - głównie myślę o Seagate ST3160815AS 160GB
sATA II ale rozważam też np. jakiegoś Maxtora (obecnie mam od kilku lat
Maxtora 5400 40GB i bardzo sobie chwalę).

--
Odpowiadając na priv zamień końcówkę adresu e-mailowego "zmyla" na "pl"