PC2700 a PC3200...

Autor: MooNTER <email.znajdziesz_at_w.naglowku.wiadomosci>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 19:50:16 MET

Witam!
Mam jakastam plyte glowna (laptop Gericom) i w niej pamiec PC2700. Dzis
przywiozlem sobie stacjonarny komputer w ktorym byla pamiec PC3200
(niekompletny wiec nie moge na nim sprawdzic). Czy mozliwe jest ze ta
pamiec nie bedzie wspolpracowac z moja plyta (z tego co pamietam jak byly
DIMMy to szybsze pamieci chodzily wolniej na starszych plytach, ALE
CHODZILY).
Wrzucilem ta pamiec do laptopa i wyskakuje bluescreen (windows sie uruchamia
lub nie zdazy, moze przy uruchamianiu aplikacji). Czy jest to kwestia
uszkodzonej kosci czy niekompatybilnosci??

--
Pozdrawiam!
MooNTER