Re: Karta graficzna low-profile do 100zl

Autor: Skrzekacz <skrzekaczSPAM_at_wp.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 07:45:31 MET

Witam

Ja wiem, że pewnie tak się nie powinno robić, ale ja odkręciłem śledzia od
starego GeForce2 (wszystkie modele jakie widziałem maja wąskie płytki) i
bardzo pieknie działa. GF5200 też chyba ma ok płytke. Oczywiscie trzeba
wtedy pokombinować, żeby to nie latało w srodku, ale co miałem kupować drugą
kartę to wolałem w ten sposób. No i wszystko zależy od rozłożenia wyjśc na
karcie. W Dellu GX150 się udało.
Podrawiam.