Karta graficzna low-profile do 100zl

Autor: Marcin <marcinzgWytnijTO_at_tenbit.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 23:05:08 MET

Witam,
Kupilem komputer siemensa p4 1600, 256mb itp. w malej, zgrabnej obudowie.
Minusem jest fakt, ze wchodza do niego jedynie karty niskoprofilowe.
Jaka karte graficzna byscie polecili do 100zl?, moje wymagania sa
nastepujace:
wyjscie d-sub i tv
niezla jakosc tv (co sklania mnie ku radeonom)
w miare przyzwoita wydajnosc w starszych gierkach
stosunkowo niski pobor mocy, co by maly zasilacz z tym siemensie nie wysiadl
Czyli jak widac, szukam zlotego srodka ;),
Jak ktos z grupowiczow ma jakis pomysl to chetnie wyslucham.

Bede wdzieczny za pomoc
Pozdrawiam