Re: Brać póki jest!

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 00:50:02 MET

** SeBoL wrote:

> Yyy... chyba jestem juz bardzo spiacy bo widze cene 22 zl :) To jakas
> sciema, blad na sich stronie, czy co?

Nie no cena jest cena. W stopce piszą, że składając zamówienie wiążesz
sie umową kupna/sprzedaży. Tzn. dokładnie piszą tak:

  Niniejsze zamówienie stanowi umowę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
  Zobowiazuję się do odbioru i zapłaty za zamówione towary. UWAGA!

Czyli jest to zamówienie i zobowiązuje *obie* strony (ciężko mówić o
zamówieniu jednostronnym) umową kupna/sprzedaży. Dalej można przeczytać:

  Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia z ważnych
  powodów ekonomicznych.

Co jest bełkotem niezgodnym z prawem. Albo umowa albo sobie
zastrzegamy. Umowa jest zgodna z prawem, zastrzeżenie nie jest.

Czekam na moje 10 sztuk. ;)))