Re: czy mam gorącą kartę graficzną

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 21:00:15 MET

MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

> Używam do tego celu RivaTunera. Mówisz ATITool lepszy?

            Mnie przynajmniej wygodniej obsluguje sie profile czestotliwosci
(nie trzeba sie tak przebijac jak w RivaTunerze) + pasuje mi wyswietlanie
caly czas temperatury GPU w trayu. Oczywiscie dlaej jest swietne skanowanie
artefaktow itp. Minus to brak tak dokladnego monitorowania gaficznego jak
RivaTuner i obslugi wentylatorow na G73 - tylko do tego uzywam Riva Tunera.

> Używałem jak miałem R9550 i fajny był, ale jakoś tak "po nazwie" do kart
> nVidii mi nie pasuje :)

            Do nVidii pasuje jak najbardziej. Cytat "Full support for all ATI and
NVIDIA cards. Only X1950 Pro overclocking is not supported."
Wlasnie niedawno wyszla oficjalna wersja 0.26, poelcam:
http://www.techpowerup.com/atitool/

Najsmieszniejsze ze lepiej wspolpracuje z G73 niz RV350 - po prostu G73 ma
wiecej mozliwosci ustawien i monitorowania.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl