Re: Potrzebuję mocniejszy zasilacz, prośba o poradę

Autor: Brovar <bbrowarski_at_gazeta.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 22:59:31 MET

sympatyk napisał(a):

> Zasilacz Feel'a mam następujący:
> http://www.imagehosting.com/show.php/122940_zasilaczfeel.jpg.html
>
> Nie wiem czy zasilacz o takiej mocy uciagnie ten zestaw.
> Jakbyś mógł mi jeszcze potwierdzić że na nim spkojnie mogę
> pracowac dalej, to będę spać spokojnie.

Wybacz, ze sie wtrace... ale moim zdaniem 10A na linii 12V to jest
zdecydowanie za malo do Twojego sprzetu, zwlaszcza ze, jak piszesz,
podlaczasz juz trzeci dysk twardy. Poszukaj czegos z mocna (jakies
20-24A) linia 12V (albo jeszcze lepiej z dwoma) - bedziesz mial spokoj
nawet jak postanowisz dolozyc jeszcze jeden dysk. Ja na Twoim miejscu
zainwestowalbym co najmniej w jakiegos Modecoma MC-350 lub MC-400,
bedziesz spac spokojniej, bo przynajmniej w razie awarii stracisz tylko
zasilacz, a nie np. ktorys z dyskow.

Pozdrawiam
Brovar

--
Sprzedam: Barton 2500+ wraz z Pentagram Freezone QVC-100 Cu+, Epox
8RDA3I pro, 2x512mB TwinMos DDR 400Mhz, Palit GeForce 6800gs 128mb!