Toshiba - 4 naprawa gwarancyjna

Autor: msarbin <msarbin_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 17:34:26 MET

Kupilem laptopa Toshiba satelite sm30x-113 w listopadzie 2004 roku
pierwsza naprawa lipiec 2005 wymiana ram i plyty glownej
druga marzec 2006 wymiana wentylatorow + konserwacja
trzecia listopad 2006 wymiana dysku, wymiana dvd konserwacja ukladu
chlodzenia

no i znowu laptop sie zepsul ale juz po 2 latach od zakupu, gwarancja
zostala przedluzona o 41 dni bo tyle spedzil w sumie w serwisie na
naprawach, zostaly mi ostatnie kilka dni na oddanie go spowrotem,
jak to rozegrac? czy po 3 naprawie moge zarzadac wymiany na nowy wolny od
wad?

komputer praktycznie caly czasu uzywany do internetu (poczta www czasami
jakies programy - wiec nie przesilany godzina 2 dziennie wlaczony)

w tamtych czasach kosztowal 7 tys zl,

mam juz nowy komputer, a chcialem sie dowiedziec co moge uzyskac od toshiby?

zawiezc do serwisu niech naprawia?
czy najpierw do jakiegos radcy prawnego?

jak wyjsc na calej tej sytuacji najlepiej?

z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam