monitor 19` a rozdzielczosc..

Autor: Cez__134 <Nuniez__23_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 20 Dec 2006 - 16:18:37 MET

Witam..

Mam jakis problem odnosnie wyswietlania w monitorze LCD ( iyama ) ...a
wiec.. system postawiony jeszcze za czasow CRT.. pozniej nastapila
przesiadka na LDC bez instalowania sterownikow do niego.. wsio okey.. 1024 x
768 i zadnych problemow..

Po formacie i instalacji systemu i wrzuceniu ,sterow do grafy ( GF 6600GT )
obraz jest inny niz wczesniej przed formatem;-/.. tzn literki maja jakies
polcienie i wygladaja jak wytluszczone ?!.. ikonki wieksze i ogolnie
wyglada to jak by pracowal w rozdzielczosci 800 x 600 z nie 1024 x 768;-/
nie wiem z czego to wynika skoro nic sprzetowo nie bylo zmieniane jak
pracowal wczesniej na tzmtym systemie.... komp na takich samych ustawieniach
;-/... sterowniki do grafy i plyty najnowsze ... jakies pomysly ?

pozdrawiam

CeZ