Re: obudowa, nie całkiem do PC

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 15:57:58 MET

Sławek SWP wrote:
> W: News:em8j3v$2flv$1@news2.ipartners.pl,
> Od: wer <bofh@nano.pl>
> Było:

> Tu masz
>
> http://www.google.pl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Apl%3Aofficial&channel=s&hl=pl&q=obudowa+2U+4U&lr=lang_pl&btnG=Szukaj+w+Google
>

> http://www.epasystemy.com.pl/obudowy/index2.php
>

> A może takie chcesz...? Jeśli masz zasilacz... do 4U wejdzie już zwykły...
> http://www.incom.pl/?strona=sprzedaz&modul=cennik&id_root=1478&id_grupy=1625

Tak, tylko, że chenbro 214 czy 217 z zasilaczem wychodzi ok. 1500 zł.
Najtańsze chenbro z zasilaczem wychodzi ok. 900 zł. W sumie chenbro ma
jedne z najtańszych obudów. Epasystemy widziałem, dwa razy wyższe ceny
niż chenbro, przy poziomie obudów między chenbro, a chieftec. A
chiefteci są raczej kiepskie jako obudowy rackowe (mówię o tych tańszych
modelach, z wyższymi się nie spotkałem). 4U mnie nie bawi, tanie
obudowy, ale drożej i tak wychodzi za szafę. Bo gdzieś to trzeba
trzymać. Moje potrzeby są większe niż 2 serwery, 4U to 10 serwerów i
następna szafa :(.

--
wer
nie odpisuj na adres bofh@nano.pl