jaki procesor na KT400...?

Autor: <wwmwaa_at_o2.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 15:39:06 MET

witam, posiadam aktualnie płyte gigabyte ga -7va fs (fujitsu simens),
ktora jest na kt400, ma gniazdo socket A. mam tam włożony duron 600

Jaki proc. kupić najlepiej ? zeby wyszedł najlepszy stosunek econo
(prędkość do ceny), nie zależy mi na najszybszym procesorze,

wybrać durona 1,7 (8, czy 9...) GHz
czy athlona 1700+ (lub szybszy 2200+)
czy posatwic na semprona (25000 )????

co najlepiej wybrać zeby nie przepłacic?, mam zamiar przeznaczyc na
zakup 100 - 200 pln (allegro)

bede bardzo wdzieczny za jakies sugestie, bo czytam, czytam, i nie
wiem. wiem na pewno ze nie bede zmieniał całej platformy (płyta +
proc. ) bo ma to wyjść tanio, a nie b.szybko! :)

pozdr.