Re: DVDRW

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 14:13:31 MET

MadMan napisał(a):

> Ja w każdym razie wziąłbym NECa 4571 lub Pioneera 111/110 bez D

Osobiście korzystam z jednej i drugiej - potwierdzam. Może pewna
przewaga w jakości zapisu po stronie Pioneera (AFAIR lepszy system
dostosowujący prędkość, moc lasera itp. do nośnika) ale NEC też
charakteryzuje się naprawdę bardzo dobrą jakością zapisu, ze względu na
to można go polecić. NEC posiada do tego bajer w postaci LabelFlash (co
prawda Pioneer też wypuścił taki model, ale chyba nie jest w PL
dostępny, można jednak przeslashować dowolnego z serii 111 :P) - poza
tym wydaje mi się, że na dzień dzisiejszy lepiej nadaje się do testowania.

# /George Orwell - Rok 1984/