Temeratura Pentium D805.

Autor: legus <legus_at_polbox.pl>
Data: Tue 19 Dec 2006 - 13:45:59 MET

Witam,
Wczoraj zalozylem w/w procesor na plycie Asusa P5LD2 SE/C i mam dosc
wysoka temperature, na poziomie 46-49 stopni. Procesor nie krecony.
Fabryczne ustawienia. Chlodzenie, to Scythe Ninja +12 cm wiatrak na
radiatorze.
Temperatura podobno jest w normie, wedlug kilku artykulow z sieci.
Jedyne co mnie troche dziwi to po godzinie, wiem, ze krotko, pracy
Prime95 temperatura jest bez zmian. No moze +1 stopien.
Chcialbym prosic o odpowiedz, czy tak powinno byc, czy musze na nowo
zakladac chlodzenie. Jezeli tak, to czy zejde z temp. do poziomu 40 stopni.
Pozdrawiam legus