Re: zbliża się awaria...?

Autor: afi777 <afi777_at_gazeta.pl>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 18:01:52 MET

PSYLO napisał(a):

> Zasilacz, pamięci, kondensatory płyty głównej etc.

wiec tak: zasilacz jest nowka bo byl wymieniany niedawno, pamieci
chodzily do tej pory bez zarzutu a nic nie bylo dokladane, a
kondensatory wedlug mnie wygladaja normalnie... moze jakas wskazowka
bedzie to ze czasem przycisk wlaczania kompa nie reaguje zupelnie za
pierwszym razem, nie wiem czy to jest powiazane ale wczesniej tak nie bylo.