Re: Rozdzielczość logiczna i ClearType na LCD 17

Autor: Kristian Tarnowski <kristian_tarnowski_at_op.pl.KASUJ>
Data: Mon 18 Dec 2006 - 14:43:21 MET

> Spróbuj dopasować sobie ClearType do własnych potrzeb przy pomocy
> programiku od MS o nazwie ClearTyper Tuner PowerToy:[...]

Nie istaluj tego g..
Nie po to mamy LCD aby znowu wracać do rozmazanego tekstu.
Może jak już będą monitory co przy 19 calach będą miały rozdzielczość
ponad 4 tys. punktów to wtedy!
Teraz, tak jak napisał autor tego artykułu, warto może powiększyć
czcionkę ale nie właczać żadnego wygładzania, nawet na 17 i innych
rozmiarach.

Fakt warto kupić monitor z dużymi pikselami,
ale teraz to jest akurat dość proste bo bardzo spadły ceny na
22 calowe monitory - Wielka powierzchnia i przjemne duże piksele.
Cena poniżej 1500 zł za dobyr markowy monitor 22" w panoramie,
jeszcze pół roku temu mogłem pomażyć. A teraz mam go przed nosem i
mogę cieszyć się ogromną rozdzielczością 1680px w poziomie.
Wszystko mi się mieści, nawet dwie strony WWW obok siebie
to jest to.