drukarka *MAŁA* - co wybrać?

Autor: Marek Kozlowski <kozlowsm_at_mini.pw.edu.pl>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 22:15:41 MET

:-)

Obawiam się, że to kryterium wielu wyda się dość osobliwe. Niestety
e-sklepy nie bardzo pozwalają wybrać je przy sortowaniu/filtrowaniu ;-)

Obecnie mam starego grzmota HP: DeskJet-970C. Zasadniczo drukuję w
bardzo umiarkowanych ilościach (seria naście stron jest już duża) i
przeważnie prosty, czarny tekst (niedługie dokumenty w pdf - dłuższe "na
fabryce"). Zdarza się i jakaś grafika, czasem nawet kolor ale
sporadycznie i super jakość nie jest wymagana (bynajmniej żadne zdjęcia
- ot' logo na stronie tytułowej, albo datasheet produktu). Konkludując:
zarówno obecna jak i zapewne każda średnio-nowa, a może nawet nieco
przestarzała drukarka ma parametry: szybkość i jakość zadowalające.

Główne kryteria wyboru nowej są następujące:

- małe/bardzo małe wymiary (np. 35x15x10),
- umiarkowany/niski koszt tuszu (w przeliczeniu na stronę),
- akceptowalna cena.

Dodatkowe, mile widziane cechy, to:

- po prostu: drukarka, a nie win-drukarka,
- satysfakcjonująca niezawodność/trwałość.

Tak więc cechy istotne dla mnie są w specyfikacjach i opisach w sklepach
na ogół pomijane a na pewno nie mogą być podane jako kryteria w
kwerendzie :-( Można prosić o rady?

Ostatnio mignął mi gdzieś jakiś HPek tak na oko: szerokość A4, a
pozostałe wymiary rzędu 15x10 cm... Rewelacja, ale
a) nie zapamiętałem modelu
b) nie wiem jak pozostałe kryteria...

Pozdrawiam,
Marek Kozłowski