Re: Prtition magic a cylinder 1024

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 22:00:30 MET

"Karol Y" <karolyyy@o2.pl> wrote in message
news:em49vl$gl8$2@node5.news.atman.pl...

> Skoro te sa o niebo lepsze, to czemu wszyscy ciagle sie pytaja jak zrobic
> cos w PM?

No cóż, od kilku lat usilnie pracuję na grupach żeby to zmienić ;-). I chyba
powoli osiągam sukcesy. BootIt, Acronis, Paragon są bardzo popularne na
angielskojęzycznych grupach dyskusyjnych, natomiast o produktach Symanteca
niewiele tam słychać. W Polsce też się coraz częściej zauważa ludzi
korzystających z tych programów (widać to po zadawanych pytaniach).
Natomiast nie spotkałem się jeszcze z postem użytkownika BootIt typu "w
trakcie zmniejszania partycji program się zawiesił i straciłem wszystko",
typowym dla użytkownika PMagic.

BTW Paragon Partition Manager ma wbudowaną ochronę przed utratą danych w
wyniku ewentualnego zawieszenia się bądź na przykład odcięcia zasilania. I
podobno ona działa.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/