półka/stojak na laptopa/notebooka

Autor: cougnight <error_at_abort.com>
Data: Sun 17 Dec 2006 - 16:21:39 MET

Szukam koncepcji na półkę na laptopa i muszę przyznać że mam chwilowe
zaćmienie. Zależałoby mi by można by było odkładać laptopa na półkę niczym
książkę. Tzn. jak książki stoją obok siebie w szeregu, tak i ów notebook by
mógł sobie pionowo stać. Albo innymi słowy niczym płyty CD stojące koło
siebie czy tak "|" czy tak "\" A najlepiej gdy w owej pionowej pozycji by
mógł jeszcze pracować, tzn. wloty powietrza by niebyłyby zablokowane.

Tak piszę na grupie, bo może ktoś ma jakiś pomysł i myśli by warto się nim
podzielić.