Re: jakość obrazu Galaxy, Palit

Autor: bosskg <bosskg_at_o2.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 19:54:41 MET

W wiadomości:1rzh1flnbobvu.zrku5x3a5s1x.dlg@40tude.net,
jack <shineme-wytnij@gazeta.pl> napisał(a) co następuje:

> Porównywać należy ZAWSZE karty z tego samego przedziału - więc
> porównaj ową galaxy z inną 7300GT

Jezeli porownuje jakosc 2d to nie ma to znaczenia. Wiadomo od zawsze ze Ati,
Matrox beda w tym niedoscignione. Ale nie spodziewalem sie takiego spadku
jakosci po kacie Galaxy. Choc i zdazylo sie ze Gainwarda mialem z
nienajlepsza jakoscia obrazu

--
Pozdrawiam | Krzysiek
Athlon XP 2000+@2000 MHz | Abit NF7-S V2.0 | 2x TwinMos 512 MB Cl 2.5