Piszczy i reset: ECS K7VZA+Duron 850 Mhz

Autor: Wolvier <przebinda_at_o2.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 17:57:50 MET

Witam

Od jakiegoś czasu komp się wieszał (nieregularnie i rzadko)
Specyfikacja: ECS K7VZA + Duron 850 Mhz, 2x128 SDRAM, Riva TNT2, Dysk WD
Caviar 40 GB, Karta Sieciowa Realtek

Nagle pare dni temu: przy włączeniu komputer zaczyna piszczeć (ok 3-5
sekund) i się wyłącza.

Zrobiłem reset Biosu, wymieniłem baterie, sprawdziłem grafike, pamięc,
zasilacz.
Wszystko sprawne.
Nadal piszczy i wyłącza się.

Co poszło? Procek czy płyta? (od razu mówie, procek nie podkręcany w żaden
sposób, komp kupiony w 2000 roku, praktycznie służył Mamie tylko do Zumy,
Allegro i Worda)