d¼wiêk

Autor: makulu_ <gosia.dors_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 18:29:22 MET

Hej,

od jakiego¶ czasu mam problem z d¼wiêkiem ;/
dzia³a mi winamp, moge odtwarzaæ teledyski na onecie, ale juz nie mam

d¼wiêku na strobie np. kabarety.net .. ani nie mam d¿wiêku
systemowego - bylo sprawdzaane przez kolege i ustawienia sa okej,
skype tez nie dziala
od niedawna mam nowy sprzet i na poczatku wszytsko bylo okej -
dzia³a³ skype bez ¿adnych problemów, d¼wiêk systemu tez by³ -
czy przy w³ czy wy³ systemu.

po zainstalowaniu po k-lite codec pack nic

karta d¿wiêkowa : Realtek AC'97 Audio <z plyty glownej ASRock K8
UPgrade NF3>

czy mo¿e mieæ na to wp³wy jakis program kóry zainstalowa³am ?
karta d¼wiêkowa byla odisntlowana i zainstalowana jeszce raz ale nic
to nie dalo