notebook do 3,5-3,7tys zl

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 17:46:21 MET

witam

nosze sie z zamiare bardzo pilnego zakupu notebook'a.
zajrzalem do archiwum, takze z wiedza o rynku stoje
lepiej niz stalem, ale...ze zalezy mi na Turionie 64 X2 najlepiej
TL-52 to wybor jest trudny

na czym mi zalezy :
- wspomniany wlasnie Turion 64 X2, najlepiej TL-52 jako,
  ze ma juz L2 - 2x512kb - na dluuugo ma wystarczyc, wierny AMD jestem od lat
- dysk 80-120gb SATA 5400 - nic wolniejszego, zadne udma,
  zadne 4xxx rpm
- grafika - zaden wyczes, gier na nim nie bedzie
  ale nie zintegrowana - odrzuca mnie na mysl o zintegrowanej VGA
- pamiec 2x512mb DDR2, na konkretnych kosciach typy Nanya etc
- oczywiscie bezprzedowoda WIFI i tu pytanie czym sie rozni standard 802.11 a od b
od g ?
- nagrywary dvd w ogole moze nie byc, jak bedzie opcja dolozenia za cene,
  w PC'cie mam dvd-dual wiec wystarczy, jak nie starczy na druga kosc 512 to
  zrezygnowalbym z dvd-rw
- LCD raczej w panoramie, do filmow sie przyda, a takowe beda,
  ale...pytanie czy lepsza opcja jak w Asusie COLOR SHINE,
  lepsze odwzorowanie barw pewnie, ale kosztem wiekszej odbijalnosci swiatla,
  gdzie lepszy czas dostepu ? w ACER'ach widzialem glownie 16ms, nie jest to
mistrzostwo, nie przesadzajmy, 4-8 nie potrzebuje, ale 12ms chociaz przydaloby sie
- czas pracy na baterii oczywiscie istotny, ale nie najwazniejszy, 85% czasu
  bedzie w domu
- gwarancja najlepiej 2 lata
- z pierdol - czytnik kart przydalby sie, mam i MS i CF
- wbudowana kamerka 1.3mpix, quick play
- wielkosc i waga raczej nie maja znaczenia

moje typy :

- seria Asus A6M-Q0xx - ale to biznesowa seria z jednej strony X2 z drugiej
zintegrowana VGA
- HP Compaq nx6125 PY416EA/HP Compaq nx6325 EY349EA
- Acer Aspire 5102WLMi
- Acer Aspire 5102WLMi
- Acer Aspire 5112WLMi ciut drozszy

wdzieczny bede za konkluzje w tym temacie...

pozdrawiam