Re: popsułem laptopa?

Autor: Cramer <cramer_at_wla.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 10:26:03 MET

> Przedmówca dobrze mówi - wydaj te 50 i bedziesz spał spokojnie.Pasta
> raczej
> nie wyprostuje Ci nózek niestety... dobra rada - zmień znajomego
> potwierdzam.

wy tam w "stolicy" macie zajefajnie... 50 zł ;-D
zadzwoniłem do jednego z serwisów w 3M (konkretnie Sopot) i za samo
przylutowanie wtyczki do zasilania (była uszkodzona po gwarancyjnej wymianie
płyty głównej) będzie mnie kosztowało 200zł a z tym prockiem to zobaczą bo
to mogą być SPORE koszty!
ręce opadają - a najgorsze że jestam sam sobie winny

cramer