Re: Disk Boot Failure,... co teraz?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 13:50:00 MET

"to0l" napisał:

> A gdzie to sprawdzic? Sorki jesli pytania sa banalne ale ja studiuje
Fizyke :)

Pisałeś, że można uruchomić system, jeśli w napędzie znajduje płytka
instalacyjna z XP? To po jego uruchomieniu prawoklik na Mój Komputer =>
Zarządzaj, następnie Zarządzanie dyskami. W prawym dolnym oknie odszukaj
swój dysk z systemem, sprawdź czy systemowa partycja ma opis Zdrowy
(System), następnie prawoklik na tej partycji. Jeśli jest aktywna, to
polecenie "Oznacz partycję jako aktywną" będzie wyszarzone i przyczyn trzeba
szukać gdzie indziej, w przeciwnym wypadku wybierz ją i reboot, już bez
płytki w napędzie.

--
JoteR
"Ja tu mam etat inkwizytora." (APW na pl.comp.os.ms-windows.win9x)