Re: AsRock 775Dual-VSTA dziwne zachowanie... bardzo.

Autor: cefek <michal.nazarewicz_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 12:05:46 MET

Chiarstic Slide (aphex) wrote:
> sprawdz grafike przy okazji.
> ustaw bios na optymalne ustawienia,
> potestuj softem do ramu, do cpu i do video
> sprawdz i dochodz tym co sprawia problem.
> mam taka sama plyte przez niecaly miesiac
> i jest ok (tyle ze w wersji na c2d).

Grafikę mogę sprawdzić, pakując w jej miejsce R9000PRO. Ale do tej
pory działała bez zarzutu, to bardzo nowa karta. Udało mi się
podpiąć do płyty HDD LED i mam kolejny objaw - gdy system się nie
uruchamia, świeci się na sztywno dioda dysku twardego (tuż po
odpaleniu kompa).

Pozdro i dzięki za odpowiedź