spalony zasilacz?- da sie naprawić +pytanie z innej beczki

Autor: Robert S <robert_salyga_at_gazeta.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 18:05:55 MET

Mojej siostrze w komputerze wysiadł zasilacz (komputer niestartował)
zasilacz to Modecom ATX-300GTF po włożeniu jakiegos 400W noname komputer
wystartował.
Czy napraw takiego zasilacza jest mozliwa/opłacalna - z tego co pamientam to
ten model miał bardzo pozytywne opinie

Pytanie 2 (z innej beczki)
w pracy mam bardzo nieprzyjemną sytuacjie kilka osób donosi co pozostała
reszta zespołu pracowników robi na komputerze (prawie cały net zblokowany
wiec odpada serfowane po necie w godzinach pracy :-) )
czy jest moze jakiś filtr na monitor który uniemozliwie zobaczenie wyrazne
co jest na monitorze juz w pewnej odległosci odniego (coś zalezne od kąta
patrzenia) jezeli tak to prosze o namiary i ewentualny zakres cenowy.
(nieżycze nikomu takiej atmosfery w pracy jak mam obecnie 3 osoby wpływają
na kierownika jednoczesnie dają popalić pozostałym 15 ale to juz spawy na
inną grupe)

Pozdrawim Robert S