Prosba o porade

Autor: maxim <lkrzeminski_at_gmail.com>
Data: Sat 16 Dec 2006 - 10:37:24 MET

Serdecznie witam,

Zastanawiam sie nad zakupem nowego sprzetu i mam wiele dylematow.
Ogolnie do wydania na procek i plyte mam przeznaczone okolo 1200 zl i
zastanawiam sie co bedzie lepsze.

Konfiguracja nr 1

Core2Duo EM6300 + ASRock ConRoeXFire-eSATA2 Mainboard ATX I945P LGA775

Konfiguracja nr 2

AMD Athlon 64 X2 3800+ 2GHz Socket AM2 L2 1MB 2 x 512KB retail Box +
Asus M2N-E Socket AM2 NF570ULTRA Audio Lan USB2 2000FSB SATA ATX

Do tego zamierzam kupic rowniez karte graficzna i mysle o Asus ATI
X1600Pro 512MB PCI-E aczkolwiek co do karty nie jestem tak bardzo
przekonany. Poszukuje jakiejs do 600 zl.

Po glowie chodzi mi jeszcze ASUS M2N-SLI DELUXE i widze ze ma jakies
bajery do Nvidii i tak sie zastanawiam czy jezeli bym bral tego Athlona
to nie wziasc karty z chipsetem nvidii. A moze calkowicie sie myle i
polecicie mi cos lepszego ? Zaznaczam ze nie chodzi mi o jakis
overclocking ale komputer na ktorym mozna fajnie sobie pograc.

Serdecznie dziekuje za wszelkie porady i mam nadzieje ze moj temat
wywola goraca dyskusje.

Aha zapomnialem dodac ze pamiec RAM kupie taka jaka bedzie potrzebna
aby wszystko ladnie chodzilo.

Pozdrawiam
maxim