Re: Czym przymocować radiator na chipseta

Autor: Jacek 'Szumak' Kotlarski <lowcajeleni_at_oksywienet.org.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 23:32:24 MET

Dnia Fri, 15 Dec 2006 21:44:43 +0100 osobie znanej jako MikroBajt
<mikrobajt@op.pl> przyszło do głowy napisać co następuje:

> Intel 865PE na Abit'cie AI7
> Kiedyś był wiatraczek, ale jak zaczął wyć niemiłosiernie
> wyrzuciłem, a zamocowałem radiator.
> I wszystko byłoby OK gdyby nie jego "sprężyste" zaczepy
> które pourywały "oczka" wystające z płyty.
>
> No i teraz mam od kilkunastu dniu chipseta bez chłodzenia.
> Jak zamocować radiator by się trzymał kosci? (płyta umieszczona w
> pionie) Jest jakiś specjalny klej?
> "Kropelką"?? ;))
> Jakieś inne propozycje?

pogooglać - znalazłem kilka różnych propozycji gdy szukałem jak
zrobić pasywne chłodzenie karty grafiki.
Ja użyłem kropelki oraz pasty przewodzącej - trzyma się od miesiąca
i działa stabilnie.
Można kupić klej silikonowy o właściwościach przewodzących ciepło
- specjalnie do tych celów.

--
: Jacek 'Szumak' Kotlarski : Stowarzyszenie OKSYWIE_NET :
::: < szumak at moja domena z nagłówka > : GG 2052377 :::