Re: Nagrywanie a praca w tle - poprawnosc nagrania

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Dec 2006 - 19:36:57 MET

Any User napisał(a):

> Eee tam, ja mam kompa z 256 MB i nagrywałem płyty, będąc jednocześnie
> zalogowany na 2 użytkownikach (zdalny pulpit na localhosta), mając
> uruchomionego Winampa, Excela, kilka instancji Internet Explorera,
> GrabIta, Total Commandera i jeszcze parę drobnostek - i nagrywanie
> przebiegało bez żadnego problemu.

1) Obserwowałeś bufory? ;)
2) Robiłeś test PIE/PIF? :)

A może zwyczajnie masz duży, szybki dysk? To też może bardzo dużo dać w
takiej sytuacji...
Ja wiedziałem zawsze, że coś jest nie tak, nagrywając na starszym Litku,
który za każdym razem sygnalizował opróżnienie bufora nagrywarki
zmieniając kolor diody z czerwonej, na pomarańczową. Teraz już takich
rzeczy nie robią... :(

# /George Orwell - Rok 1984/